Wpis

poniedziałek, 15 lipca 2013

Ranking przydatnych narzędzi finansowych

Darmowe internetowe narzędzia finansowe

Postanowiłem zrobić listę użytecznych stron internetowych wspomagających decyzje inwestycyjne i planowanie domowego budżetu. Mam nadzieję, że ta lista przyda się nie tylko mi, ale także innym czytelnikom bloga. 

Jeśli znacie jeszcze jakieś inne przydatne serwisy to zapraszam do komentowania.

Oszczędzanie i inwestowanie

Inwestuje.info

Bardzo fajny kalkulator finansowy. Można w nim obliczać zyski z lokat, realne stopy zwrotu z inwestycji, wpływ inflacji etc. Można przeprowadzać symulacje planów oszczędnościowych, czyli np. Ile uzbieram oszczędzając 500 zł przez 10 lat lub na ile lat wystarczy wygrana w totka etc.

Przydatną funkcją jest możliwość oszacowania straty wywołanej inflacją. Co jest szczególnie ważne w przypadku oceny opłacalności bezpiecznych, ale nisko oprocentowanych inwestycji.

Link do strony: http://inwestuje.info

 

Fundamentalna.net

Pozycja obowiązkowa dla każdego inwestora giełdowego. Prawdziwa skarbnica wiedzy dla inwestorów. Serwis udostępnia wygodne narzędzia do wyszukiwania giełdowych perełek.

W kilka minut można przeanalizować spółki pod kątem wartości rynkowej (C/Z, C/WK itp.), rentowności (ROA, marże itp.), przepływów pieniężnych oraz zadłużenia (dług, płynność itp.)

Link do strony: http://www.fundamentalna.net

 

Finanse osobiste

Kontomierz

Bardzo fajne narzędzie pomagające ogarnąć domowy budżet. Zasada działania serwisu jest prosta. Aplikacja zczytuje historię naszych wydatków z naszego konta a następnie udostępnia nam zbiorcze raporty w bardzo przystępnej formie.

Dzięki Kontomierzowi możesz wygodnie sprawdzić strukturę swoich wydatków. Na tej podstawie możesz ocenić na czym jeszcze możesz zaoszczędzić, a za pomocą Inwestuje.info możesz sprawdzić jaki dzięki temu osiągniesz zysk w ciągu roku.

Link do strony: http://kontomierz.pl

 

NajnizszeRaty.pl

Niezbędnik dla każdego kto planuje zaciągnąć kredyt lub rozważa konsolidację zadłużenia. Ten serwis mogę zdecydowanie, polecić bo w przeciwieństwie do innych tego typu nie wyświetla po prostu listy ofert różnych banków, ale dostarcza wygodnych narzędzi ułatwiających ocenę i porównywania kosztów kredytów w różnych bankach.

Ten kto kiedykolwiek brał kredyt wie, że kosztów kredytów (np. hipotecznych) nie da się łatwo porównać bo na całkowity koszt składa się bardzo dużo drobnych opłat, o których żadna reklama nam nie powie.

Link do strony: http://najnizszeraty.pl

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
locus24
Czas publikacji:
poniedziałek, 15 lipca 2013 14:07

Polecane wpisy

Trackback

Wyszukiwarka

Zakładki

Kanał informacyjny

stat4u

Opcje Bloxa